הסדר נגישות דוידוף הסדרים פנסיונים:
דוידוף הסדרים פנסיונים נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדר נגישות מבנים
משרדי דוידוף הסדרים פנסיונים נמצאים ברחוב המלאכה 3 תל אביב קומה 9 ו- 10 "בית ויקטוריה".
"בית ויקטוריה" עומד בתנאי הנגישות החלים על כל המבנים ומאפשר לאנשים עם מוגבלות, כמו גם כלל האוכלוסייה להתמצא, לנוע ולהשתמש במתקניו באופן שוויוני, מכובד, עצמאי ובטיחותי.
מצ"ב אישור נגישות ל"בית ויקטוריה".
אישור נגישות לבית ויקטוריה-13.4.16.pdf
שירות לקוחות נגיש
מוקד טלפוני נגיש-  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של דוידוף הסדרים פנסיונים בטלפון
03-5688500 בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:30.
קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
דואר אלקטרוני – lakohot@davidoff.co.il
פקס – -760060203
פניה באמצעות "צור קשר" באתר (לינק)
פניה באמצעות הדואר: רח' המלאכה 3, תל אביב.

תפעול אתר דוידוף והסבר על עזרי נגישות
נגישות ברשת משמעותה כי על כל אתר קיים, הנותן שירות או מציג מידע לציבור, לאפשר לאנשים עם המוגבלות להפיק ממנו תועלת מרבית הדומה לתועלת שמפיקים אנשים ללא מוגבלות.
בהתאם לתקנות נגישות השירות שנקבעו ע"י נציבות שוויון זכויות במשרד המשפטים, כל אתר אינטרנט חדש שיעלה לאוויר חייב להיות מותאם ונגיש לבעלי מוגבלות.
ההנגשה עונה לדרישות התקן הישראלי ברמה A ולדרישות תקנים בינלאומיים באמצעות כפתור צף על המסך המאפשר:

 

 חלופה טקסטואלית לתוכן שאינו טקסט
 ALT TAG לתמונות
 חלופה שמיעתית ל CAPTCHA
 עזרה בהזנת קלט
 זיהוי אוטומטי של שגיאות קלט והתראה ממוקדת על השגיאה באמצעות טקסט (לדוגמא שימוש ב- SPRY )
 לספק הוראות מדויקות להזנת הקלט (לדוגמא תיאור ב- LABEL )
 חלופה למדיה המוקלטת מראש, וידאו או אודיו
 קטע אודיו או וידאו יהיה בעל מנגנון עצירה, עוצמת הצליל וקצב ההשמעה
 קטע אודיו – חלופה טקסטואלית
 קטע וידאו – כתוביות
 גמישות בהצגת התוכן בלי לאבד מידע
 כותרת בעלת משמעות לכל עמוד
 אין לעצב את הדף בצורה כמותית
 סדר התוכן בעל משמעות
 עיצוב ברור וקריא
 תחביר תקין של קוד העמוד (HTML)
 צבעים מנוגדים של הכתב והרקע
 קישורים בעלי משמעות (אין להשתמש ב"לחץ כאן" וכד')
 כל קישור, כפתור או דבר דומה יכיל כמה אלמנטים עיצוביים
 לאפשר שליטה על גלילה, הבהוב ותנועה אוטומטיים
 יש להימנע מעיצוב באופן הגורם להתקפים אפילפטיים
 לא יותר משלושה הבזקים בשנייה אחת
 תכני טקסט קריאים ונהירים
 יש להשתמש בפירורי לחם (BREADCRUMBS)
 רישום של שפת הממשק והתוכן בקוד העמוד
 שליטה על האתר אך ורק באמצעות המקלדת בלי דרישה לקצב הקלדה מסוים
 אין להשתמש בהגדרת מוקד\פוקוס של המקלדת. מוקד המקלדת הוא האזור המסומן במסך הניתן להזזה באמצעות חיצי המקלדת, בדפי אינטרנט הוא אינו נראה באופן חזותי
 הגדרת Tab index בעלת משמעות
 משך זמן קריאה מספק של העמוד ללא ריענון אוטומטי
 אפשרות שליטה על משך הזמן לקריאת העמוד (למעט אירועים בזמן אמת )
 מנגנון שליטה על עדכונים אוטומטיים

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

 

פרטי רכז הנגישות בדוידוף הסדרים פנסיונים
שם: נועה פירסט
טלפון : 03-5688890
דוא”ל :  noaf@davidoff.co.il